angajam contabil contabilitate primara facturare

Alătură-te echipei noastre de profesionişti! 

Dacă te potriveşti, dă-ne un semn la 0746 263 040 ca să ne cunoaştem
sau trimite CV pe adresa noastră de e-mail.

Ai cunoştinţe de CONTABILITATE PRIMARĂ şi eşti o persoană ordonată, atentă, cu spirit practic şi operativ? VINO ÎN ECHIPA NOASTRĂ!

Chiar dacă e an electoral, nu îţi promitem ci vrem să îţi demonstrăm că:

• Oferim un pachet salarial peste medie;
• Vei avea posibilitatea să lucrezi într-un mediu plăcut, alături de o echipă pentru care respectul şi satisfacţia lucrului bine făcut sunt prioritare,
• Cu toate că, până în decembrie, sediul nostru este în Budăi, timpul alocat zilnic cu deplasarea este mic, plus că, în fiecare dimineaţă, vei merge pe drumul care de obicei te duce în vacanţă, cu maşinile puse la dispoziţie de firmă;
Nu lucrăm în weekend, nu vei face ore suplimentare şi cele 21 de zile de concediu vor fi doar pentru tine şi cei dragi ţie şi insistăm să le efectuezi în fiecare an.

Candidatul ideal

• Cunoştinţe de contabilitate primară;
• Cunoştinţe operare PC (word, excel – nivel mediu);
• Persoană ordonată, atentă, spirit practic şi operativ;
• Abilităţi de lucru atât individual cât şi în echipă;
• Experienţa pe un post similar reprezintă un avantaj;
• Cunoaşterea programului de contabilitate WinMentor prezintă un avantaj;
• Studii superioare de specialitate.

Descrierea jobului

• Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile;
• Emiterea şi înregistrarea de facturi, avize de însoţire a mărfii, procese verbale de predare – primire, procese verbale de custodie;
• Urmărirea derulării financiare a contractelor cu furnizorii şi clienţii;
• Primirea facturilor de la furnizori, întocmirea NIR-urilor şi bonuri de consum şi înregistrarea lor în programul de contabilitate;
• Urmărirea încasărilor în termen a facturilor emise către clienţi şi respectiv a plăţilor către furnizori;
• Întocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli şi respectiv a dispoziţiilor de plată/încasare şi înregistrarea lor în programul de contabilitate.
• Urmărirea şi înregistrarea avansurilor spre decontare;
• Întocmirea zilnică a Registrului de Casă;
• Întocmirea şi depunerea declaraţiei Intrastat şi Mediu;
• Transmiterea datelor statistice către instituţiile abilitate;
• Arhivarea documentelor contabile;
• Înregistrarea extraselor de bancă în programul de contabilitate;
• Transmiterea periodică de confirmări de solduri către clienţi/furnizori;
• Colectarea şi ordonarea documentelor financiar-contabile rezultate din activitatea zilnică a firmei (chitanţe, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) şi transmiterea lor lunară către societatea de expertiză contabilă în vederea întocmirii balanţei şi depunerii declaraţiilor fiscale;
• Participă la efectuarea inventarierii patrimoniului şi întocmirea documentelor necesare;
• Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare şi aprobare;
• Verifică corectitudinea declaraţiilor vamale de import şi a plăţilor taxelor vamale;
• Realizează reconcilierea lunară a soldurilor conturilor;
• Elaborează diverse situaţii pe seama informaţiilor din evidenţa financiar-contabilă;
• Transmite facturile emise în sistemul RO E-factura şi se ocupă de arhivarea acestora precum şi a celor primite de la furnizori;
• Transmite importurile şi achiziţiile intracomunitare de bunuri în sistemul E-Transport în vederea obţinerii codului NUI şi îl comunică transportatorilor.

Ce trebuie să ştii de la început

Nu vei avea timp să te plictiseşti, însă volumul de muncă poate fi chiar relaxant pentru o persoană bine organizată;
Ca să te integrezi uşor în echipă trebuie să ai o personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitivă.

Suntem exigenți în ceea ce ne privește. Avem încredere în noi înșine, inițiativă și determinare, de aceea privim provocările ca oportunități. Euro-Wood a fost înfiinţată în 2003 din dorinţa de a distribui în România produsele celor mai importanţi producători din Italia şi Austria de utilaje şi accesorii pentru tâmplăria din lemn.

În prezent, în oferta firmei sunt peste 30.000 de articole, de la utilaje pentru prelucrarea lemnului la feronerie, lacuri, garnituri şi profile din aluminiu, mânere. Prin calitatea echipei noastre am devenit un partener de încredere pentru clienţii noştri, oferindu-le servicii prompte şi moderne. Căutăm oameni pasionaţi de munca lor, orientaţi spre clienţi şi care îşi doresc să se dezvolte profesional.

Află AICI mai multe informaţii despre compania noastră.

Intr-adevar, o echipa unde se imbina foarte bine prieteniile, colaborarile, colegialitatea, performanta si respectul! Ca fost angajat al firmei Euro Wood, va multumesc ca ati pus una dintre cele mai solide fundatii din cariera mea si mi-ati oferit momente de calitate pe care le pastrez cu drag si acum (dupa 12 ani)! Euro-Wood a ramas familia mea din Iasi, chiar daca ne despart mii de km! Va doresc sa ramaneti la fel de speciali si sa oferiti performanta si incredere pe toate planurile!

Mihaela C. octombrie 29, 2021

<< Anterior
Urmator >>